Vremea
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Romania campioana coruptiei ?!

In jos

Romania campioana coruptiei ?! Empty Romania campioana coruptiei ?!

Mesaj  Ghita_Bizonu' Sam Oct 27, 2018 6:50 pm

Romania campioana coruptiei!

Oare? Sau nepuatand sa ne remarcam in bien ne straduim sa devemim campionii ablectiei?!

De prin presa adunate:
Cea mai mare fraudă din istoria Europei, de după cel de al Doilea Război Mondial a ieșit la iveală. Nu mai puțin de 11 țări au fost fraudate printr-o schemă de evaziune fiscală.
Suma colosală cu care au fost păgubite statele europene se ridică la 55 de miliarde de euro. Cele mai afectate țări sunt Germania și Franța, relatează Reuters.

Schema de evaziune fiscală a fost aplicată în 11 ţări: Germania, Franţa, Spania, Italia, Olanda, Danemarca, Belgia, Austria, Finlanda, Norvegia şi Elveţia. Potrivit anchetatorilor, numai fiscul german ar fi fost înşelat cu 30 de miliarde de euro, iar cel francez cu 17 miliarde de euro.
Participanţii la această schemă încasau rambursarea impozitului pe dividende de mai multe ori pentru același pachet de acțiuni.
Scandalul a explodat în 2016, când s-a constatat că mai multe bănci germane au profitat deun vid legislativ care permitea simultan mai multor părți să ceară deținerea acelorași acțiuni.


GERMANI!!!!
Si nu doar ei :
Trebuie să fii de o ignoranță abisală despre afaceri europene ca să crezi că România e vreun paradis al spălării de bani (Luxemburg, Malta și City-ul londonez sunt adevăratele paradisuri, nu noi; dovada, acum zece ani deja, Năstase a dat de necaz pentru că a vrut să spele banii mătușii Tamara) sau că România ar fi vreun paradis al favoritismului guvernamental (dovada- Tel Drum face drumuri doar în trei județe și cînd a vrut să ia fonduri europene a dat de bucluc; nici nu concurează la vreo autostradă mare, unde e, în schimb, Vinci, firma cu monopolul parcărilor publice din Franța).

Ultima oară când am invitat-o pe Monica Macovei la Berlin, i-a îngrozit pe studenții mei, tineri din diferite guverne europene, cu povești despre corupția din Parlamentul European. Două treimi din Comisia Europeană și o treime din Parlament, conform Transparency International, lucrează după ce și-au terminat mandatele în instituții europene la firme din registrul de lobby, pe care le-au reglementat chiar ei.

Avocata poporului europeană, o irlandeză bravă, a cerut să se facă o comisie de etică pentru investigarea lui José Manuel Barroso. După ce și-a încheiat mandatul, acesta s-a dus să lucreze la Goldman Sachs, firma care a ajutat Grecia și Italia să își camufleze deficitele, de exemplu cele cu calea ferată, îndatorată peste cap, vânzând acțiuni unei firme tot de stat, astfel încât datoriile să devină încasări. Goldman Sachs s-a jurat că nu l-au luat să facă lobby și nici nu va călca pe la Comisie, dar nu peste mult timp l-au surprins unii cu un vicepreședinte al Comisiei, punând lumea la cale. Comisia de etică ne-a anunțat că nu știe unde au greșit, pentru că nu știm ce e integritatea (Curtea de la Luxemburg nepronunțându-se vreodată, în istoria ei, pe această temă spinoasă).

Guy Verhofstadt e un un campion al profitului din ceea ce la noi ar fi incompatibilități, cine face liste negre la Bruxelles îl pune totdeauna în frunte. Despre Elmar Brok o las pe Monica să vă spună. Parlamentul European se luptă de ani de zile cu OLAF, ca să aibă imunitate aleșii și să nu poată fi percheziționat. De ce ne expunem noi la judecata unui asemenea for, care l-a lăsat pe Berlusconi (șeful președintelui Tajani) să distrugă legislația anticorupție din Italia (scoțând din legi toate articolele care îl priveau pe el, micșorând termenele de prescripție, introducînd praguri la contabilitatea dublă și abuzul în serviciu), care îl lasă pe Alexis Tsipras să elimine procurori șefi anticorupție și să numească șefi de Curte Supremă contra avizului CSM, fără nicio observație, doar pentru că opozițiile lor nu se poartă ca ai noștri?

Cum e cu putință ca România – care a ajuns aproape la război civil din cauză că am încercat să ne facem ordine în casă – să ia sancțiuni, iar bulgarii, care nu au făcut nimic, să nu aibă nicio problemă?

Alina Mungiu in Romania (ne)Curata si Bacania Libertina...
Dragutz?
Pai sa nu ii scuipi in gura?!( Sefu io personal nu sunt atat de umanist - le-as da ceva de 7,62! sau si mai bine as deschide cu 100 megatone . Sa fie mehr Licht!)

Si cam subliniat GERMANI.
Stiti ei e floku ala a carui literatura incepe cu Hotii ... Si mai e si zicalea aia "Ein Deutch ein Schweinhund".
Ca mai de cateva saptamani doiversi din RFGea se dau de ceasu' lu' moartea ca nboi atacam pe Joiannnis cva e neamt si d'aia il gfacem nazist.
Insa se pare ca nu stiu ca FDGER a cerut si aonbtinut sa fie recunoscut ca continuator al Deutsche Volksgruppe in Rumänien caliate in care a pretins si pbtinut propretatea a nu stiu cator imobile din Romania. Multe melearde.,
Caci se stie:
https://www.youtube.com/watch?v=nvbPsvJMA7w

A! Mai este una GUTĂĂăăă rău!
Dar Rău!

Acum Nemtia zbiară mai rău ca măgaru  , ce mai guiţă ca scroafa castrata gospodareste (adica pe viu) ca vrea sa se interzica motoarele Diesel. Ca prea poluante.
O intreagfa isterie ecologisto-doicească.
Totu pornind de la scandalul american ca cand VW a fots prins ca trisa in cel mai germanic mod in ce prveste emisiile de bioxid de carbon. Acu'se pare ca de fapt dacdfa dorea VW putea sa se incadreze in limitele legale .. cu pretul a cativa cai putoare si a unei viteze mai mici .;. si a unui pret ceva mai mare.I nsa au prefwerat sa fie necinstiti (asa cum sta bine germanului !)  si sa se laude cu performante "germane" - utiand f convenabil cum mkodelul W203 a fots zis "merge prea des la service" .. si ca aceaisi firma foloseste  motoare Reanult pe masinutze anormal de scumpe , cu un design mediocru si o finisare monotona.
De fapt de la  BMW E23 incoa masina germana este moartea pasiunii - ma rog era un  SLR McLaren ... auuuu! insa productie "comnfidentiala" ....
Dci ca cam asa - ptr ca nemtoteii au vrut sa fie superiori francezilor au mintit wie ein  Schweinhund (как собака) si cand au fost prinsi au zis schomab regulile!
Adica cateva decenii s-a investit in Diesel .. dintr0o cestie puturoasa biuna ptr tractoare si camioane a iesit o cestie de ma mir (in 67 un 190 D avea 45 cp si 120 km/h, iferior dieselului de pe 404) insa pen ca nemtii nu mai pot ....

Insa stiti ce e mai tare si mai tare?
Nemţoteii au fots prinsi cu bixod de carbon. Nu si concurenta.
v  Volkswagen: The scandal explained BBC  10 December 2015
Volkswagen says 800,000 cars may have false CO2 levels BBC  4 November 2015
BMW's X3 diesel model exceeded EU emission norms claims report ibtimes.co 4 November 2015

Insa azi se face scandal cu emisiile de oxid de azot
În septembrie 2015 a fost descoperit că producătorul german de maşini, Volkswagen a trişat la testele federale din SUA privind emisiile de dioxid de carbon. Dispozitivul utilizat de companie în cadrul testelor de laborator a permis încălcarea standardelor americane de către 11 milioane de vehicule, deşi acestea produceau emisii cu 40% mai mari decât limita legală.

În prezent, un studiu realizat de MIT arată că Volkswagen nu este singurul producător de automobile ce a trişat la aceste teste. Conform Phys, studiul arată că, în Europa, 10 companii importante ce produc automobile diesel au vândut, între anii 2000 şi 2015, maşini care generează până la de 16 ori mai multe emisii pe şosea decât în cadrul testelor de laborator. Nivelul încalcă limita legală din Uniunea Europeană.
Studiul  s-a axat pe emisiile de oxizi de azot sau NOx, un tip de gaz produs de arderea motorinei. Atunci când gazul oxidează şi reacţionează cu amoniacul din atmosferă formează particule fine ce pot fi transmise pe distanţe mari. Atunci când sunt inhalate, pot rămâne în plămâni de unde produc diverse probleme respiratorii.
În cadrul studiului, specialiştii au analizat nivelul de NOx emis de către maşinile produse de 10 companii în momentul în care se află pe şosea. Cele 10 campanii studiate de specialiştii MIT sunt: Volskwagen, Renault, Peugeot-Citroen, Fiat, Ford, General Motors, BMW, Daimler, Toyota şi Hyundai. Împreună, aceste companii au produs 90% din numărul total de maşini diesel vândute între anii 2000-2015 în toate cele 28 de state membre UE din prezent, dar şi în Norvegia şi Elveţia.

??!!! Adica nemtii is prinsim ca triseaza la biozid de carbon . Si ei paltesc sa se arate ca emisile de onxid e azot .....

Pia daca aste este cinste ... ne intoarcem la vroba aia a lu Tudose :„Iertaţi-mă, dar Terente era copil pe lângă voi! Chiar era băiat bun“
Ghita_Bizonu'
Ghita_Bizonu'

Mesaje : 922
Data de inscriere : 13/04/2010
Varsta : 71
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum