Vremea
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Politica municipala damboviteana : politicianism, rea credinta si interese mercantile nemtesti

In jos

Politica municipala damboviteana : politicianism, rea credinta si interese mercantile nemtesti Empty Politica municipala damboviteana : politicianism, rea credinta si interese mercantile nemtesti

Mesaj  Ghita_Bizonu' Mier Mar 21, 2018 6:17 pm

Stiti, sau poate nu, ca Primaria Bucresti a achizitiinat niste autibuze. Sau a incercat si niste turcaleti au taiat fata lu' Merzanu' doicesc.
Imediat se baga contestatie merzzana si societatea in civil s-a simtot indeptatita sa urle contra Firea :

Clujul s-a dotat cu autobuze moderne Mercedes. La Bucuresti, Firea le cumpara din Turcia la preturi mult mai mari
In Bucuresti, Firea va plati 250.000 de euro plus TVA, pentru fiecare autobuz. In cadrul procedurii de licitatie au fost depuse patru oferte: Karsan Otomotiv Sanayi ve Ticaret AS, Man Truck&Bus AG, Mercedes Benz Romania SRL si asocierea Otokar Europe SA – Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, informeaza Agerpres.

„Cum iti dai seama ca primarul nu locuieste in oras? Uita-te la ce autobuze cumpara! (via Teo Tita)

Inteleg ca la Cluj Mercedes a ofertat cu 219 mii euro/pe autobuz. La Bucuresti Otokar a castigat cu 250 mii pe autobuz. Cineva are de dat explicatii despre cum a facut caietul acela de sarcini”, a mentionat consilierul Ciprian Ciucu (PNL) pe Facebook.
Nu mai zic de unele comentarii ale persoamelor private ...

Insa eu fiind mai .. bizon mai si caut . Si ce gasesc?
ASTEA:

Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca promite că anul viitor, în 1 martie, clujenii vor avea 15 autobuze noi articulate, cu dotări de ultimă generație. După o licitație anulată și un proces în instanță, nemții de la Mercedes au câștigat a doua licitație organizată de CTP și au semnat contractul.

Compania clujeană de transport public nu a renunțat – nici după licitațiile cu cântec – la ideea de a suplimenta parcul auto cu autobuze scurte diesel. CTP a trimis documentația la Agenția Națională pentru Achiziții Publice pentru 30 de autobuze scurte.

Municipalitatea clujeană anunţa în primăvară că firma Mercedes a fost desemnată câştigătoarea licitaţiei organizată de Compania de Transport Public privind achiziţionarea a 50 de autobuze. Ulterior, procedura de desfăşurare a licitaţiei a fost contestată. Karsan Otomotiv din Turcia, respectiv Solaris din Polonia au contestat rezultatul licitaţiei, primind câştig de cauză la CNCD. Cele două firme contestatare au invocat faptul că licitaţia a fost prea scurtă. De această dată, rezultatul licitației nu a mai fost contestat și cele 15 autobuze vor ajunge la Cluj-Napoca în martie 2018.
https://www.ziardecluj.ro/ctp-cluj-napoca-semnat-contractul-cu-nemtii-de-la-mercedes-cate-autobuze-vor-fi-livrate

Deci sa zic asa orice licitatie e cu cantec caci, cum se zicea la Braila, branza=i pe bani!!
Adica si in preacinstitu Cluj se lasa cu contestatii .
Ia s avedem ce au achizitionat sau vor achiztiona clujenii :
Politica municipala damboviteana : politicianism, rea credinta si interese mercantile nemtesti Autobuz_mercedes_0

Politica municipala damboviteana : politicianism, rea credinta si interese mercantile nemtesti Autobuz

Mercedes! ieftin ca braga!

Insa intre Cluj si Miticesti am Dambovitz sunt unele mici diferente .. printre care ar fi 2 importante
- Cluj  are strazi central-=eiropene prin zonele vechi. Adica acolo Popa Nan ar fi o strada larga!
- Mitecesti am Dambovitz in 2011 avea numai 1.883.425 de locuitori adica era fie al zecelea oraș ca populație din Uniunea Europeană . Marele Cluj cu Merzan  in 2011 avea ditai cifra de 324.576 locuitori ... ca atatea altele in UE.
S-ar parea ca ar fi unele cerinte diferite nu?

Ce a cerut primaria Bucuresti condusa de Firea ?

Potrivit caietului de sarcini al licitatiei, contractul este pe o perioada de 4 ani, timp in care vor fi livrate: 320 de autobuze cu o lungime de 12 metri cu o capacitate minima de 96 de calatori, 50 de autobuze cu o lungime de 10 metri si o capacitate minima de 70 de calatori, precum si 30 de autobuze articulate, lungi de 18 metri, cu o capacitate minima de 135 de calatori.
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22295381-fotogalerie-cum-arata-autobuzele-din-oferta-otokar-compania-care-castigat-licitatia-pentru-cele-400-autobuze-noi-capitala.htm
Pentru fiecare autobuz, Primăria Capitalei va plăti 250.000 de euro plus TVA, astfel că valoarea totală a achiziţiei se ridică la aproximativ 100 de milioane de euro. Turcii de la Otokar Otomotiv ne vor trimite autobuze de trei tipuri, în funcţie de dimensiune: 320 vor avea o lungime de 12 metri (trei uşi duble), 50 vor fi mai mici de 10 metri (două uşi duble), iar 30 de autobuze vor fi mai lungi de 18 metri (patru uşi duble) şi vor fi articulate. Vor fi primele autobuze cu burduf aduse în Bucureşti, în ultimele două decenii.
Citeste mai mult: adev.ro/p4i3v7
Iata si pozele ptr articulat si 12 metri :

Politica municipala damboviteana : politicianism, rea credinta si interese mercantile nemtesti Image-2018-02-19-22295370-0-autobuz-otokar-kent-articulat

Politica municipala damboviteana : politicianism, rea credinta si interese mercantile nemtesti Image-2018-02-19-22295359-0-otokar-kent

Si acum priviti pozele Mercedesurior slujnicene - parca au o usa in minus nu?!

Deci "Huo Firea! Ce iti trebe tie cu 4 usi ? Ce nu ptem sa ne rupem nasturii ca pe vremea lui nea Nicu?"

PS cica
Producatorul Otokar Europe precizeaza ca modelele pot fi modificate dupa cerintele cumparatorului, lungimea putand fi intre 7,7 m si 18,75 m, iar capacitatea intre 22 si 164 de pasageri.
Ghita_Bizonu'
Ghita_Bizonu'

Mesaje : 922
Data de inscriere : 13/04/2010
Varsta : 71
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum